عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

به نظرشما کدوم رپرعملکردبهتری داشته

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شخصی و آدرس majidmusicm3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 29
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 33
:: بازدید هفته : 44
:: بازدید ماه : 44
:: بازدید سال : 121
:: بازدید کلی : 40909

RSS

Powered By
loxblog.Com

دوستانه

سیرتکامل ازدواج
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 9:12 | بازدید : 163 | نوشته ‌شده به دست مجیدرحمانی | ( نظرات )
سیر تکامل خواستگاری یک هفته پس از خلقت آدم: چون حوا بدون پدر و مادر بود آدم اصلا مشکلی نداشت و چای داغ را روی خودش نریخت. پانصد سال پس از خلقت آدم: با یه دونه دامن از اون چینی خال پلنگی ها میری توی غار بلند داد می زنی : هاکومبا زانومبا(یعنی من موقع زنمه)بعد میری توی غار پدر و مادر دختره. با دامن چین چینی جلوت نشسته اند و می گن:از خودت غار داری؟دایناسور آخرین مدل داری؟بلدی کروکدیل شکار کنی؟خدمت جنگ علیه قبیله ادم خوارها رو انجام دادی؟بعد عروس خانم که اون هم از این دامنای چین چینی پوشیده با ظرفی که از جمجمه سر بچه دایناسور ساخته شده برات چای میاره و تو می ریزی روی خودت. دو هزار و پانصد سال بعد از خلقت آدم: انسان تازه کشاورزی را آموخته.وقتی داری توی مزرعه به عنوان شخم زدن زمین عمل می کنی با دیدن یه دختر متوجه میشی که باید ازدواج کنی.برای همین با مقدار زیادی گندم به مزرعه پدر دختره میری .اونجا از تو می پرسند:جز خوت که اومدی خواستگاری چند تا خر دیگه داری؟چند متر زمین داری؟چند تا خوشه گندم برداشت می کنی؟ آیا خدمت در لشگر پادشاه رو به انجام رسانده ای؟ بعد عروس خانم با کوزه چای وارد میشه و شما هم واسه اینکه نشون بدی خیلی هول شدید تمام کوزه رو روی سرتون خالی می کنید. خوستگاری کردن ده سال قبل: شما پس از اتمام خدمت مقدس سربازی به این نتیجه می رسید که باید ازدواج کنید و از مادرتان می خواهید که دختری را برایتان انتخاب کند.در اینجا اصلا نیازی نیست که شما دختر را بشناسید چون پس از ازدواج به اندازه کافی فرصت برای شناخت وجود دارد.در ضمن سنت چای ریزون کماکان پا بر جاست. هم اکنون: به دلیل پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر شما به آخرین نسخه یاهو مسنجر احتیاج دارید.البته از"ام اس ان" یا "آی سی کیو"هم می توانید استفاده کنید ولی انها آیکنهای لازم برای خواستگاری را دارا نمی باشند . پس از نصب یاهو مسنجر به یک روم شلوغ رفته هر اسمی که به نظرتان زیباست "اد" می کنید و با استفاده از آیکنهای مربوطه خواستگاری را انجام می دهید . البته یاهو قول داده که نسخه جدید دارای امکانات ازدواج و زندگی مشترک نیز باشد.

:: موضوعات مرتبط: تفریحی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نصیحت های راجب رفتن به خواستگاری
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 8:48 | بازدید : 55 | نوشته ‌شده به دست مجیدرحمانی | ( نظرات )
نصیحت هایی برای رفتن به خواستگاری آیا تا به حال به خواستگاری رفته اید؟ اگر رفته باشید مطمئنا با آداب و رسوم آن هم آشنا هستید اما جهت اطلاع دامادهای ناشی عرض می کنیم که خرید یک جعبه شیرینی (ترجیحا خامه ای) و یک دسته گل (چنانچه در سبد باشد با کلاس تر محسوب می شود) الزامی است. اما جناب آقای داماد، در حین ورود به خانه عروس خانم لازم است شرایطی را در نظر قرار دهید که بعدها مایه سرکوفت خوردنتان نشود. - قبل از هر چیز یادتان باشد که بهتر است شما آخرین نفر وارد خانه عروس شوید و کفش هایتان را هم جفت کنید. - سعی کنید خیلی عرق نکنید و لزوما سرخ هم نشوید. ضمنا از نگاه کردن به در و دیوار خانه جدا خودداری کنید چون به اندازه کافی وقت برای این کار خواهید داشت. - چنانچه کار به گفت وگوی دو نفره رسید اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و از تپق زدن پرهیز کنید و در صورت امکان از شرایط آب و هوا و سیاست صحبت نکنید چرا که این مسائل شما را از هدف اصلی بحث دور خواهند کرد. - مواظب باشید تحت هیچ شرایطی انگشتتان را داخل دماغتان نکنید چون این امر جواب بله عروس خانم را به تاخیر خواهد انداخت. - خیلی به بزرگترها چشمک و اشاره نکنید و بگذارید با خیال راحت در مورد فوتبال و آشپزی و خاطرات سفر به مشهد و… صحبت کنند و وقتی در مورد اصل موضوع صحبت می کنند خونسردی خود را حفظ کنید و دائم دستتان را داخل موهایتان نکنید. - دائم به آشپزخانه زل نزنید و منتظر نباشید که عروس خانم به شما چای تعارف کند و شما کنترل دستهایتان را در دست بگیرید که مبادا چای روی شلوارتان بریزد چرا که اگر چنین فکری در سر دارید معلوم است که یکی از طرفداران پر و پاقرص سریال های ایرانی هستید چون این روزها مد شده به جای عروس خانم شخص دیگری چای را تعارف می کند که ممکن است از شانس شما برادر چاق و سبیل کلفت وی این مسوولیت را بر عهده بگیرد. - چنانچه در حین ورود دسته گلی در دست دارید خیلی هول نشوید چون همه عالم و آدم می دانند که شما آن گل را برای عروس آورده اید پس آن را به دست خود عروس ندهید و ترجیحا به پدر یا برادرش تقدیم کنید. - در حین خوردن چای مراقب سر و صدای چای خوردنتان باشید. خصوصا شما داش مشتی ها ازهرگونه هورت کشیدن چای و جویدن قند با صدای فجیع خودداری کنید چون هر آن ممکن است سکوت مهیبی مجلس را فراگیرد و همه نگاه ها روی شما زوم

:: موضوعات مرتبط: تفریحی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطلب جالب راجب ازدواج
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 8:45 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست مجیدرحمانی | ( نظرات )
اگه می خواهید خواص مفید ازدواج را بدونید !!! خانم ها: _ قبل از ازدواج وزن ايده‌آل با چهره‌اي بشاش، بعد از ازدواج چاق و افسرده و منزوي. نتيجه‌گيري اخلاقي: آمادگي بدن در مقابله با روزهاي سخت _ قبل از ازدواج ايستادن در صف سينما و استخر، بعد از ازدواج ايستادن در صف شير و گوشت. نتيجه‌‌گيري اخلاقي: آموزش ايستادگي _ قبل از ازدواج تعطيلات رفتن به ديزين واسكي، بعد از ازدواج در تعطيلات شست و شوي خانه و لباس. نتيجه‌گيري اخلاقي: پر شدن اوقات‌فراغت _ قبل از ازدواج نوشتن كتاب شعر و رمان، بعد از ازدواج نوشتن داستان پرنده در قفس. نتيجه‌گيري اخلاقي: شهرت بادآورده _ قبل از ازدواج صحبت تلفني بي‌‌محاسبه زمان، بعد از ازدواج اتهام به پرحرفي حتي براي ده دقيقه. نتيجه‌گيري اخلاقي: حفظ عضلات صورت _ قبل از ازدواج رفتن به سفرهاي هفتگي، بعد از ازدواج در حسرت رفتن به پارك سر كوچه.‌ نتيجه‌گيري اخلاقي: در امنيت كامل به سر بردن آقایان : قبل از ازدواج خوابيدن تا لنگ ظهر، بعد از ازدواج بيدار شدن زودتر از خورشيد. نتيجه‌گيري اخلاقي: سحرخيز شدن _ قبل از ازدواج رفتن به سفر بي‌‌اجازه، بعد از ازدواج رفتن به حياط بااجازه. نتيجه‌گيري اخلاقي: كسب اعتبار _ قبل از ازدواج خوردن بهترين غذاها بي‌‌‌‌منت، بعد از ازدواج خوردن غذاهاي سوخته با منت. نتيجه‌گيري اخلاقي: تقويت‌ معده _ قبل از ازدواج استراحت مطلق بي‌‌جر و بحث، بعد از ازدواج كار كردن در شرايط سخت. نتيجه‌گيري اخلاقي: ورزيده شدن _ قبل از ازدواج آموزش گيتار و سنتور و... بعد از ازدواج آموزش بچه‌داري و شستن ظرف. نتيجه‌گيري اخلاقي: همدردي با خانم‌ها _ قبل از ازدواج گرفتن پول تو جيبي از پاپا، بعد از ازدواج دادن كل حقوق به خانم. نتيجه‌گيري اخلاقي: مستقل شدن

:: موضوعات مرتبط: تفریحی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عاقبت ازدواج اقایون
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت 6:59 | بازدید : 117 | نوشته ‌شده به دست مجیدرحمانی | ( نظرات )
ازدواج آقایان + نتیجه اخلاقی! قبل از ازدواج : خوابیدن تا لنگ ظهر بعد از ازدواج : بیدار شدن زودتر از خورشید نتیجه اخلاقی : سحر خیز شدن قبل از ازدواج : رفتن به سفر بی اجازه بعد از ازدواج : رفتن به حیاط با اجازه نتیجه اخلاقی : معتبر شدن قبل از ازدواج : خوردن بهترین غذاها بی منت بعد از ازدواج : خوردن غذا های سوخته با منت نتیجه اخلاقی : تقویت معده قبل از ازدواج : استراحت مطلق بی جر و بحث بعد از ازدواج : كار كردن در شرایط سخت نتیجه اخلاقی : ورزیده شدن قبل از ازدواج : دید و بازدید از اماكن تفریحی بعد از ازدواج : سر زدن به فامیل خانوم نتیجه اخلاقی : صله رحم قبل از ازدواج : آموزش گیتار و سنتور و غیره بعد از ازدواج : آموزش بچه داری و شستن ظرف نتیجه اخلاقی : همدردی با مردها قبل از ازدواج : گرفتن پول تو جیبی از پاپا بعد از ازدواج : دادن كل حقوق به خانوم نتیجه اخلاقی : مستقل شدن قبل از ازدواج : ایستادن در صف سینما و استخر بعد از ازدواج : ایستادن در صف شیر و گوشت نتیجه اخلاقی : آموزش ایستادگی قبل از ازدواج : رفتن به سفرهای هفتگی بعد از ازدواج : در حسرت رفتن به پارك سر كوچه نتیجه اخلاقی : امنیت كامل.

:: موضوعات مرتبط: تفریحی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تست ازدواج
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت 6:56 | بازدید : 169 | نوشته ‌شده به دست مجیدرحمانی | ( نظرات )
تست ازدواج ! اگر به سوالات زیر پاسخ درست بدهید یعنی شما درک صحیحی از مراسم ازدواج و حواشی آن دارید و می‏توانید برای مزدوج شدن اقدام کنید: 1- چرا زن‏ها مهریه می‏گیرند و مردها مهریه می‏دهند؟ الف- چون عدالت رعایت شود! ب- ای آقا! حالا کی داده کی گرفته؟ ج- مهم عشق و علاقه است! د- چون آقای داماد دست از پا خطانکنه 2- به هدیه خانواده عروس به اطرافیان داماد چه می‏گویند؟ الف- خلعتی ب- جارخته ج- جارفته د- چیزی نمی گویند 3- خانواده عروس در شب حنابندان در جواب شعر «حنا حنا آوردیم، دختر تونو بردیم» چه می‏کنند؟ الف- می‏گویند «حنا حنا ارزونیتون، دختر نمی‏دیم بهتون» یعنی کلا همه ملت سر کارند. ب- زبان درازی می‏کنند. ج- می‏گویند «نوش جونتون» و یا «کاشکی زودتر می بردین» 4- از بیت «امشب چه شبیست شب مراد است امشب... بادابادا مبارک بادا» چه نتیجه‏ای می‏گیریم؟ الف- اسم داماد «مراد» است. ب- مبارک باید بدود. ج- شنیدن این شعر برای بچه‏ها مناسب نیست. د- عروسی تمام شده ؛ به خانه تان بروید. 5- چرا به هدیه سر عقد داماد به عروس «زیر لفظی» می‏گویند؟ الف- «چون زیر میزی» نمی‏شود بگویند. ب- چون «عروس گول زنک» نمی‏شود بگویند. ج- چون کادو را زیر زبان عروس می‏گذارند. 6- به فاز سوم پروژه ازدواج، که قبل از عقد و بعد از بعله برون برگزار می‏شود، چه می‏گویند؟ الف- مادر زن سلام ب- مادر زن بای بای ج- خرید عروسی د- خرج و مهر برون! 7- در بیت «باز شود دیده شود بلکه پسندیده شود» چه چیزی باید باز شود؟ الف- تمام کمد ها و کابینت های منزل عروس ب- کادوهای فامیل ج- بخت دخترهای فامیل که همین شعر را دارند جیغ می‏زنند! 8- جای خالی را پر کنید و برداشت خود را از این شعر بگویید: «چرا ... ندادین؟ کنار دریا ندادین؟» الف- قلیون، داماد معتاد بوده ب- ویلا، ماشاالله رو که رو نیست! ج- اس ام اس، مهمان‏ها سر زده از شمال اومدن 9- پدر عروس شب عروسی جلوی در تالار چه کار می‏کند؟ الف- بشکن می‏زند. ب- شاباش جمع می‏کند. ج- مراقب است داماد فرار نکند.

:: موضوعات مرتبط: تفریحی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عاقبت تعریف از زنان
دو شنبه 24 فروردين 1394 ساعت 21:22 | بازدید : 109 | نوشته ‌شده به دست مجیدرحمانی | ( نظرات )
این هم عاقبت تعریف کردن از خانم ها مرد: عزیزم از وقتی میری ورزش هیکلت خیلی قشنگ شده! زن: از اولشم هیکلم قشنـــــــــــــــگ بووووووود! مرد: اون که ۱۰۰%… هیکلت همیشه قشنگ بوده… اصلاً من هیکلت رو روز اول دیدم خیلی خوشم اومد…! زن: یعنی به خاطر هیکلم، فقط با من ازدواج کردی ؟ خیلی هیــــــــــــزی! مرد: نه عزیزم، عاشق اخلاقت شدم که باهات دوست شدم… هیکلت واسم مهم نبود! زن: یعنی چی؟! پس این همه ورزش میرم، برای کی میرم برا عمم؟! هیکلم برات مهم نیست؟!! مرد: عزیزم، موقع دوست شدن مهم نبود، الان که هست…! زن: یعنی الان میرم ورزش، برات بی اهمیت میشم؟!! مرد: فدات شم، قربونت بشم، همه چیزت، تمام وجودت، همه خصوصیاتت، برام مهمه! زن : یعنی باید همه خصوصیات خوب رو داشته باشم که دوستم داشته باشی؟ خیلی نامردی… چیه پای کسی درمیونه؟؟!! مرد: بابا، جان مادرت بیخیال شو، چه غلطی کردیم تعریفتو کردیماااا؟؟!! زن: دیدی… دیدی… پس از اول درست حدس زدم که یه ریگی تو کفشته که داری ازم تعریف می کنی؟! برو از جلو چشام دور شو… یه چند ساعت نمی خوام قیافتو ببینم…

:: برچسب‌ها: عاقبت , تعریف , از , زنان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
متن اهنگ شطرن حصین ابلیص
شنبه 29 فروردين 1389 ساعت 6:23 | بازدید : 340 | نوشته ‌شده به دست مجیدرحمانی | ( نظرات )
- ﺷﻄﺮﻧﺞ ، ﻓﻘﻂ ﺷﻄﺮﻧﺠﻪ ﮐﻪ ﺷﮑﻞ ﺩﺍﺭﻩ ﯾﻪ ﺑﺎﺯﯾﻪ ﺣﺴﺎﺑﯿﻪ ﻭ ﺍﺻﻮﻟﯿﻪ – ﻣﻦ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﺯﺵ ﺳﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻡ؟ ﻫﺎ؟! – ﺳﺎﺩﺱ ﺍﮔﻪ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺑﻬﺖ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻡ.. – ﻫﺎ ﻫﺎ … ﺷﻄﺮﻧﺠﺖ ﮐﻮ؟ – ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺘﻮﻧﯿﻢ ﺗﺨﺘﺶُ ﮔﯿﺮ ﺑﯿﺎﺭﯾﻢ – ﯾﺎﺩﺕ ﻧﺮﻩ ﮐﻪ ﻣﻨﻮ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﺍﺭﯾﻢ ، ﻣﻦ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﮔﯿﺮ ﺑﯿﺎﺭﻡ! – ﺧﺐ ﺗﺨﺘﺶُ ﺗﻮ ﺟﻮﺭ ﮐﻦ ﻣﻬﺮﻩ ﻫﺎﺷﻢ ﺧﻮﺩﻡ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺎﺭﻡ.. ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺭﺍﺣﺖ ﮐﻦ ﺑﺰﺍﺭ ﻟﻮ ﺑﺮﻩ ﺷﺎﻩ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﺮﻩ ﺟﺎ ﻧﻪ ﺗﻮ ﺑﺒﯿﻦ ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺭﺍﺣﺖ ﮐﻦ ﺑﺰﺍﺭ ﻟﻮ ﺑﺮﻩ ﺷﺎﻩ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﺮﻩ ﺟﺎ ﻧﻪ ﺗﻮ ﺑﺒﯿﻦ ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﭼﺮﺍ ﺗﻮ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﻠﻮ ، ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺑﻠﺪﯼ ﺭﺍﻫﺮﻭ؟! ﻫَﻪ ﺷﺪﯼ ﺑﺎﺯﯾﭽﻪ ﺗﺎ ﺭﯾﺸﻪ ﻣﻐﺰ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩﻩ ﻫﻤﺶ ﺷﺪﻩ ﻣﺎﻫﯿﭽﻪ ﮔﻮﺷﺎﺗﻮ ﻧﮕﯿﺮ ﭘﻮﻩ.. ﻣﯿﺸﯽ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ ﻻ‌ﯼ ﺧﺎﮎ ﭘﻼ‌ﮎ ﺟﻨﮕﺸﻮﻥ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ ﺟﺎﯼ ﻓﺎﻝ ﺳﯿﻨﻪ ﺟﻠﻮ ﻧﯽ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﺮﻭ ﭘﻪ ﭘﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺑﺎﻻ‌ ﺑﺒﯿﻦ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺭﺍﺩﯾﮑــﺎﻝ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺭﺍﺣﺖ ﮐﻦ ﺑﺰﺍﺭ ﻟﻮ ﺑﺮﻩ ﺷﺎﻩ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﺮﻩ ﺟﺎ ﻧﻪ ﺗﻮ ﺑﺒﯿﻦ ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺭﺍﺣﺖ ﮐﻦ ﺑﺰﺍﺭ ﻟﻮ ﺑﺮﻩ ﺷﺎﻩ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﺮﻩ ﺟﺎ ﻧﻪ ﺗﻮ ﺑﺒﯿﻦ ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﻫﻪ ﺑﺒﯿﻦ ﺍﺩﺍﻫﺎﺭﻭ .. ﺍﻭﻭﻭ ﺧﻂ ﺑﻪ ﺧﻂ ﻫَﻮَﻻ‌ﺭﻭ .. ﻧﻬﻪ ﺍﺳﺐ ﻭ ﻓﯿﻞ ﺳﻮﺍﺭﺍﺭﻭ ﻫﻤﻮﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﺑﺎﻻ‌ ﮐﺸﯿﺪ ﺳﻨﺪﺍﺭﻭ ﺑﻨﮕــﺎﻝ ﻫﻤﻪ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﺕ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻥ ؛ ﺍﻭﻧﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻥ ﻭﺍﺳﺖ ﭼﺎﻩ ﮐﻨﺪﻥ ﺗــَﻬﻪ ﺗﻮﺭﻭ ﭼﯿﺪﻥ ﺗﺎ ﮐﻪ ﺟﻠﻮ ﺑﺮﯼ ﭘﻮﻟﺘﯿﮑﻪ ﮐُﻠُﻨِﻠﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺭﺍﻩ ﺑﺴﺘﺲ ﻣُﮏ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺭﺍﺣﺖ ﮐﻦ ﺑﺰﺍﺭ ﻟﻮ ﺑﺮﻩ ﺷﺎﻩ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﺮﻩ ﺟﺎ ﻧﻪ ﺗﻮ ﺑﺒﯿﻦ ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺭﺍﺣﺖ ﮐﻦ ﺑﺰﺍﺭ ﻟﻮ ﺑﺮﻩ ﺷﺎﻩ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﺮﻩ ﺟﺎ ﻧﻪ ﺗﻮ ﺑﺒﯿﻦ ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﻫﻪ ﺗﺎﺯﻩ ﺣﻤﺎﺳﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎﺷﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺎﺱ ﺑﺎ ﺳﻔﯿﺪ ﺑﺎﺷﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﻘﺎﺀِ ﺍﯾﻦ ﺗﺎﺟﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺗﻮ ﺟﻤﻌﻢ ﺑﺎﺱ ﺩﻭ ﺩﺳﺘﮕﯽ ﺟﺎﺷﻪ ﺭﻓﺖ ﻓﯿﻞ ِ ﭼﭗ ﺭﻭ ﺍﺳﺐ ﺭﺍﺳﺖ ﺳﺮﺑﺎﺯﺍ  ﺣﺮﮐﺘﻮ ﺟﻨﮕﻢ ﺩﺭﺍﺯ ﻫﻪ! ﺩﻭﭘﺎ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺧﻮﺏ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﻫﻤﯿﻨﯽ ﺗﻬﺶ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﻓﺮﻗﯽ ﻧﯽ ﺑﯿﻦ ﻣﺎﻫﺎ ﺑﯽ ﻟﺒﺎﺱ ﻫﻬﻪ ﻫﻪ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺭﺍﺣﺖ ﮐﻦ ، ﯾﺒﺎﺭ ﺑﺰﺍﺭ ﻟﻮ ﺑﺮﻩ ﺷﺎﻩ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ، ﯾﺒﺎﺭ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺩﺍﻭﺭ ﮐﻦ ، ﯾﺒﺎﺭ ﺑﺒﯿﻦ ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ

:: موضوعات مرتبط: اطلاعات و اخبارخواننده ها , ,
:: برچسب‌ها: متن اهنگ شطرنج حصین ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
زندگینامه شاهین نجفی
شنبه 29 فروردين 1389 ساعت 6:6 | بازدید : 384 | نوشته ‌شده به دست مجیدرحمانی | ( نظرات )
ﺷﺎﻫﯿﻦ ﺯﺍﺩﻩ ﺳﺎﻝ ۱۳۵۹ ﺩﺭ ﺑﻨﺪﺭ ﺍﻧﺰﻟﯽ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭ ﮔﯿﻼ‌ﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ*ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺍﻭ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﺭﺷﺘﻪٔ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺗﺤﺼﯿﻼ‌ﺗﺶ ﻧﺸﺪﻩ* ﺍﺳﺖ[ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪ ﻣﺪﺭﮎ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﻭ ﺑﯽ* ﻃﺮﻑ] ﻭ ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺧﻮﺩﺵ «ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻓﺮﺍ ﮔﺮﻓﺘﻪ، ﻧﻪ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ». ﺍﻭ ﺍﺯ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﺮﻭﺩﻥ ﺷﻌﺮ ﻭ ﺗﺮﺍﻧﻪ ﺭﻭﯼ ﺁﻭﺭﺩ ﻭ ﺳﺎﺯ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﺒﮏ*ﻫﺎﯼ ﮐﻼ‌ﺳﯿﮏ ﻭ ﻓﻼ‌ﻣﻨﮑﻮ ﺁﻣﻮﺧﺖ. ﺍﻭ ﺁﻭﺍﺯ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﺭﺍ، ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺩﺭ ﺳﺒﮏ*ﻫﺎﯼ ﺭﺍﮎ ﻭ ﺍﺳﭙﺎﻧﯿﻮﻟﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺯﯾﺮﺯﻣﯿﻨﯽ ﺁﻏﺎﺯ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﺎ ﭼﻨﺪ ﮔﺮﻭﻩ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ ﺑﻪ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﻣﺪﺗﯽ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﯾﮏ ﮔﺮﻭﻩ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺯﯾﺮﺯﻣﯿﻨﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﮔﺮﻭﻫﯽ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ «ﺍﯾﻨﺎﻥ». ﺁﺧﺮﯾﻦ ﮔﺮﻭﻫﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺁﻥ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﻣﯽ*ﮐﻨﺪ، ﮔﺮﻭﻩ ﺗﭙﺶ ۲۰۱۲ ﺍﺳﺖ. ﺑﺎ ﭘﯿﻮﺳﺘﻦ ﺍﻭ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﮔﺮﻭﻩ ﻭ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﺷﻌﺮﻫﺎﯼ ﺳﯿﺎﺳﯽ-ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ*ﺍﺵ، ﺗﭙﺶ ۲۰۱۲ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﭘﯿﺶ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻥ ﻭ ﺭﺳﺎﻧﻪ*ﻫﺎﯼ ﻓﺎﺭﺳﯽ*ﺯﺑﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﺷﺎﻫﯿﻦ ﻧﺠﻔﯽ ﺍﺯ ﺍﺑﺘﺪﺍﯼ ﺳﺎﻝ ۲۰۰۹ ﺑﻪ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﺧﻮﺩ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﮔﺮﻭﻩ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺩﺍﺩ. ﺩﺭ ﺗﺮﺍﻧﻪ*ﻫﺎﯼ ﺷﺎﻫﯿﻦ ﻧﺠﻔﯽ، ﺁﻣﯿﺰﻩ*ﺍﯼ ﺍﺯ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺑﻪ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻣﺬﻫﺒﯽ، ﻓﻘﺮ، ﺯﻥ*ﺳﺘﯿﺰﯼ، ﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﻭ ﺍﻋﺘﯿﺎﺩ ﺭﺍ ﻣﯽ*ﺗﻮﺍﻥ ﺩﯾﺪ. ﺍﻭ ﺗﻼ‌ﺵ ﻣﯽ*ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﺷﺎﻋﺮﺍﻧﻪ ﻭ ﺍﺩﺑﯽ ﻭ ﺍﺻﻄﻼ‌ﺡ*ﻫﺎﯼ ﻓﻠﺴﻔﯽ ﻭ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺩﺭ ﺗﺮﺍﻧﻪ*ﻫﺎﯾﺶ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ. [ﻭﯾﺮﺍﯾﺶ] ﺗﺮﺍﻧﻪ*ﻫﺎ  ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ: ﻣﺎ ﻣﺮﺩ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ  ﺑﺮﺧﯽ ﺍﺯ ﺗﺮﺍﻧﻪ*ﻫﺎﯼ ﺷﺎﻫﯿﻦ ﻧﺠﻔﯽ:  ﺣﺎﺟﯽ ﻣﺎ ﺁﺧﺮ ﺧﻄﯿﻢ ﺗﺮﺍﻧﻪ*ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﺷﺎﻣﻞ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﺍﺯ ﺗﻔﮑﺮﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺭﯾﺸﻪ ﺩﻭﺍﻧﺪ*ﻩ*ﺍﺳﺖ.  ﻓﺤﺶ ﺑﺪﻩ ﺗﺮﺍﻧﻪ*ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻓﺸﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻭﯼ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪﻩ*ﺍﺳﺖ. ﻣﺎ ﻣﺮﺩ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ ﺗﺮﺍﻧﻪ*ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﻭﯼ ﺑﻪ ﺟﻨﺒﺶ ﺯﻧﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺷﺪﻩ*ﺍﺳﺖ.  ﻋﻤﻮ ﮐﺮﯾﺲ ﺗﺎﻭﻭﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﺮﯾﺲ ﺩﯼ*ﺑﺮﮒ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﭼﻨﺪﯼ ﭘﯿﺶ ﻃﯽ* ﺳﻔﺮ ﺑﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻣﺠﻮﺯ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﮐﻨﺴﺮﺕ ﯾﮏ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻏﺮﺑﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﻧﻘﻼ‌ﺏ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﻣﯽ*ﮔﻮﯾﺪ «ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﺯ ﻧﯿﻮﯾﻮﺭﮎ ﻭ ﻟﻨﺪﻥ ﺍﻣﻦ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ». ﺍﯾﻦ ﺗﺮﺍﻧﻪ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﯽ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﮔﻔﺘﻪ* ﮐﺮﯾﺲ ﺩﯼ ﺑﺮﮒ.  ﺑﺎﻣﺪﺍﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﻣﺪﺍﺩ ﺗﺮﺍﻧﻪ*ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺍﺣﻤﺪ ﺷﺎﻣﻠﻮ ﺳﺮﻭﺩﻩ ﻭ ﺍﺟﺮﺍ ﺷﺪﻩ*ﺍﺳﺖ. ﺁﻭﺍﺯﻩ ﺧﻮﺍﻥ ﺩﺭ ﺧﻮﻥ ﺗﺮﺍﻧﻪ*ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺁﻣﯿﺰ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﻓﺮﯾﺪﻭﻥ ﻓﺮﺧﺰﺍﺩ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﺑﻪ ﮐﺸﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﺍﻭ. ﺣﺮﻑِ ﺯﻥ ﺗﺮﺍﻧﻪ*ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺣﻘﻮﻕ ﺯﻧﺎﻥ. ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﮕﯽ ﺗﺮﺍﻧﻪ*ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩﯼ ﮐﻨﺎﯾﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ ﻣﯽ*ﭘﺮﺩﺍﺯﺩ.  ﻣﺎ ﺷﺮﺭﯾﻢ ﺗﺮﺍﻧﻪ*ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺑﻪ ﺭﭘﺮ*ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﭘﺎﺭﺗﯽ ﻭ ### ﻣﯽ*ﺧﻮﺍﻧﻨﺪ. ﻃﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻣﯽ*ﮔﻮﯾﺪ:  ﭘﺴﺮ ﺣﺎﺟﯽ ﻧﺒﻮﺩﯾﻢ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﮑﻢ ﺳﯿﺮﯼ ﺑﮕﯿﻢ ﭼﺸﺎ ﺑﺎﺯ، ﺗﯿﺰ ﻧﮕﻦ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺑﯽ ﻏﯿﺮﺗﯿﻢ  ﺭﭖ ﻣﺎ ﺭﭖ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺗﭙﺶ ﻧﯿﺴﺖ ﺭﭖ ﺳﺮﺧﻮﺷﯽ ﻭ ﺁﺟﯿﻞ ﻭ ﮐﯿﺸﻤﯿﺶ ﻧﯿﺴﺖ  ﺭﭖ ﺩﺭﺩ ﻭ ﺑﻨﺪ ﻭ ﺯﺟﺮ ﻭ ﺯﻧﺪﻭﻧﻪ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺣﺮﻓﻤﻮ ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ  ﻧﺠﻔﯽ ﺩﺭ ﻗﺴﻤﺘﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺁﻫﻨﮓ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﺍﺯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺷﻮﮎ ﺑﺮ ﺁﻣﺪﻩ ﻭ ﻣﯽ*ﮔﻮﯾﺪ:  ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻦ ﺭﭖ ﻭ ﺧﺮﺍﺏ ﮐﻨﯿﻦ ﺑﮕﯿﻦ ﻓﻘﻂ ﻓﺤﺸﻪ ﭘﺎﺵ ﺑﺮﺳﻪ ﻣﯿﺪﯾﻢ ﻭﻟﯽ ﯾﻪ ﻣﻌﻨﯿﯽ ﺗﻮﺷﻪ  ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻦ ﺭﭖ ﻭ ﺧﻔﻪ ﮐﻨﯿﻦ ﺑﮕﯿﻦ ﻃﺎﻟﺒﺶ ﻧﯿﺴﺖ ﭼﺮﺍ ﭼﻮﻥ ﺧﺎﻟﺘﻮﺭﯾﻦ، ﺧﻮﺏ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺸﮑﻞ ﻧﯿﺴﺖ  ﻣﻦ ﺧﺮﻡ ﺗﺮﺍﻧﻪ*ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﻭ ﻣﺸﮑﻼ‌ﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺭ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺑﻪ*ﻭﺟﻮﺩ ﺁﻣﺪﻩ*ﺍﺳﺖ.  ﻣﻄﺮﺑﺎﻥ ﻣﯿﻬﻦ ﻓﺮﻭﺵ. ﺍﯾﻦ ﺗﺮﺍﻧﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﻧﮑﻮﻫﺶ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ* ﻟﻮﺱ ﺁﻧﺠﻠﺴﯽ ﺍﺳﺖ.   ﺑﺮﭼﺴﺐ‌ﻫﺎ: ﺑﯿﻮﮔﺮﺍﻓﯽ ﺷﺎﻫﯿﻦ ﻧﺠﻔﯽﺍﺭﺳﺎﻝ ﻧﻈﺮ ﺳﺮﯾﻊ

:: موضوعات مرتبط: اطلاعات و اخبارخواننده ها , ,
:: برچسب‌ها: زندگینامه شاهین ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تکس اهنگ بدهکارتم دنیا از محمدرضا شایع
دو شنبه 24 فروردين 1389 ساعت 21:49 | بازدید : 426 | نوشته ‌شده به دست مجیدرحمانی | ( نظرات )
ﺑﺪﻫﮑﺎﺭﺗﻢ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﮔﻪ ﻣﺮﺩﯼ ﺑﯿﺎ ﺑﮕﯿﺮ ﺍﺯﻡ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﯾﻪ ﻣﺸﺖ ﻋﮑﺲ ﺳﯿﺎﻩ ﺳﻔﯿﺪ  ﯾﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭﯼ ﺧﻮﻥ ، ﭼﺸﻤﺎﻡ ﻭﺻﻠﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﯼ ﺍﻭﻥ / ﯾﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻮﺏ  ﺩﻭﺭﻡ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺍ ﻋﺎﺩﯼ ﺷﺪﻥ / ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﻓﻨﭻ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﻻ‌ﺕ ﻣﯿﺪﻭﻧﻦ  ﻫﺮ ﺷﺐ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﻗﺮﺹ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺏ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ / ﻫﺪ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻭ ﻫﯽ ﻣﯽ ﮐﺸﻦ ﻭ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﮑﻨﻦ  ﺍﻣﺎ ﮐﺎﺭ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﻭﻗﺖ ﻣﯽ ﺑﺮﻩ ﺭﻭﯼ ﺗﺨﺖ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﻢ  ﺗﻮ ﯾﺎ ﻣﻦ ، ﮐﯽ ﻗﻮﯼ ﺗﺮﻩ / ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻥ ﻣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺣﺮﯾﻔﻤﻪ  ﻣﻦ ﺑﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻣﯿﺮﺳﻢ / ﺷﻮﺗﻢ ﮔﻞ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺍﻣﺎ ﺭﯾﻮﺍﻧﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﮐﺮﺩ  ﻫﺮ ﮐﯽ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻡ / ﭘﺲ ﻣﯿﺒﯿﻨﻤﺖ ﻫﻤﻪ ﺭﺍﻩ ﻫﺎ ﺑﺴﺘﻪ ﻧﯿﺴﺖ  ﻫﻤﻪ ﯼ ﺭﺍﻩ ﻫﺎ ﺑﺴﺘﻪ ﻧﯿﺴﺖ ﻫﺮ ﮐﯽ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻡ / ﭘﺲ ﻣﯿﺒﯿﻨﻤﺖ ﻫﻤﻪ ﺭﺍﻩ ﻫﺎ ﺑﺴﺘﻪ ﻧﯿﺴﺖ  ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ 19 ﺳﺎﻝ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﻡ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺮﺩ ﺷﺪﻥ / ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ ﺷﺮﻡ ﻭ ﮐﻢ ﮐﻨﻦ  ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺳﮓ ﺧﻮﺭﻥ / ﺍﻣﺎ ﻃﺮﻑ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﻦ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ ، ﻣﺮﺩﻣﻦ  ﯾﻪ ﻋﻤﺮﻩ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ  ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﺑﺪ ﺷﺪﻡ ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﭼﺸﺎﯾﯽ ﺍﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺯ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﻭ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﺎ ﮐﻮﺭ ﺷﺪﻥ ﺍﺷﻨﺎ ﻣﯿﺸﻦ  ﺯﻧﺪﮔﯿﻪ ﺣﻼ‌ﻝ ﻭ ﺣﺮﻭﻡ ﻭ ﮐﺸﺘﻦ / ﺑﺎﮐﺮﮔﯽ ﻗﺒﻞ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﺮﺩ  ﻣﻠﻮﺍﻥ ﺯﺑﻞ ﺗﺎ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺖ ﺍﺯ ﺟﯿﺐ ﻣﻨﻮ ﺗﻮ ﺍﺳﻔﻨﺎﺝ ﺧﻮﺭﺩ / ﺍﺳﮑﻨﺎﺱ ﺑﺮﺩ  ﺑﯽ ﻧﺎﻣﻮﺳﯽ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﺷﺪ / ﺑﻬﻢ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻦ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﻡ / ﺑﺰﻥ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﺎﺑﻘﯽ ﺣﺮﻓﺎﻣﻢ  ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﻭﺍﻗﻌﯿﺘﻢ / ﺗﻮ ﻫﻢ ﺍﮔﻪ ﻣﺜﻞ ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﻧﺘﺮﺱ  ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﯽ ﻗﻠﺐ ﯾﻪ ﺯﻧﻢ / ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑﭽﮕﯽ ﺻﺪﺍﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﭘﺴﺮﻡ  ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﻋﺸﻘﻪ / ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﻭ ﭼﺮﻭﮎ ﺩﻭﺭ ﭼﺸﻤﺶ  ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﺧﺪﺍﻡ، ﺳﻼ‌ﻣﺘﯿﺶ ﻣﺎﻝ ﻣﻦ ﺩﻟﺶ ﻣﺎﻝ ﺷﻤﺎ ﯾﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺟﺪﺍﺳﺖ  ﺭﺍﺑﻄﻪ ﯼ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﻗﻔﻞ ﺑﻬﻢ ﺩﺳﺘﺎﻣﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﺍﺷﮑﺎﻟﺶ ﮐﺠﺎﺳﺖ  ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﮐﻔﻨﯽ ﺍﻡ ﮐﻪ ﻣﯿﭙﯿﭽﻦ ﺩﻭﺭﻡ / ﺧﻨﺪﺗﻮﻥ ﻭ ﺑﺎ ﭼﺸﻤﺎﻡ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﺧﻮﺩﻡ  ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﺩﺳﺘﺎﯾﯽ ﺍﻡ ﮐﻪ ﻣﻨﻮ ﻏﺴﻞ ﻣﯿﺪﻥ / ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﯾﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﯼ ﻧﻘﻠﯽ ﺍﻡ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﺧﻮﺍﺏ  ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﯾﻪ ﻣﺸﺖ ﮔﻞ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺭﻭﺱ ﺳﻨﮓ ﻗﺒﺮﻡ ﺧﺸﮏ ﻣﯿﺸﻦ  ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎﻡ / ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﯽ

:: موضوعات مرتبط: اطلاعات و اخبارخواننده ها , ,
:: برچسب‌ها: تکس , اهنگ , شایع ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد